پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

خودروهای مناسب برای رانندگان نوجوان

تشریفات سورنا سیر اجاره دهنده انواع خودرو مدرن و تشريفاتى با بهترین کیفیت و قیمت

خودروهای مناسب برای رانندگان نوجوان

۲۵۰ بازديد

پیدا کردن ماشین جدید مناسب برای رانندگان نوجوان دغدغه کافی برای والدین می باشد تا تمام شب را بیدار بمانند. مطمئنا موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. هنگامی که اکثر والدین برای خرید خودرو برای رانندگان نوجوان خود به نمایشگاه ماشین می روند، این موارد احتمالا در بالای لیست قرار دارد:

  • ایمنی
  • قیمت
  • مصرف سوخت
  • قابلیت اطمینان

برای شروع انتخاب، اجاره خودرو سورنا سیر با در نظر گرفتن چهار معیار بالا، 7 مورد زیر را به عنوان بهترین گزینه ها برای رانندگان نوجوان گزارش کرده است. هر یک از این خودروها باید استاندارد “خوب” را از سازمان بیمه تصادفات بزرگراه ها در 5 تصادف اخیر خود گرفته باشند.

علاوه بر این، سورنا سیر تنها گزینه هایی را در نظر گرفته است که طبق گزارش مصرف کنندگان در دسته بندی “توصیه شده” قرار گرفته اند. همچنین در گزارش مصرف کنندگان نرخ قابلیت اعتماد آنها نیز باید بیشتر از حد متوسط باشد. در نهایت، حداقل 60? از شرکت کنندگان در نظر سنجی گزارش مصرف کنندگان باید تجربه خود را رضایت بخش توصیف کنند.

هر یک از موارد ذکر شده نیز باید نرخ اقتصادی مصرف سوخت را به میزان حداقل 40 کیلومتر به ازای هر گالن در مصارف ترکیبی رانندگی در شهر و بزرگراه نیز کسب کنند. موارد زیر نیز ضروری می باشند:

  • پنجره های برقی
  • قفل
  • آینه های جانبی
  • تهویه مطبوع
  • حداقل 6 کیسه هوا
  • دوربین دید عقب
  • دنده اتوماتیک

 

7 مورد از بهترین خودروها برای نوجوانان

 

خودرو هوندا مدل آکورد LX

آکورد اولین خودروی تولید شده توسط سازنده خودرو ژاپنی در ایالات متحده بود و یکی از بهترین سدان ها در زمینه فروش باقی مانده است. در مقایسه با مدل های گران تر این خودرو، این مدل در زمره خودروهای با اندازه متوسط قرار می گیرد. بر خلاف آن، مصرف سوخت آن به ازای مسافت پیموده شده مشخص واقعا شگفت انگیز است. موتور 185 اسب بخاری، 2?4 لیتری و 4 سیلندر آن چرخ های جلو را با دنده اتوماتیک به حرکت در می آورد. این خودرو به ویژگی های استاندارد مانند سیستم کنترل تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، صفحه نمایش لمسی و سیستم صوتی با 4 بلندگو با رابط USB مجهز شده است. موسسه بیمه آن را تحت عنوان “انتخابی با ایمنی بالا” توصیف کرده است.

خودرو هیوندای سوناتا SE

سوناتا در ایالات متحده ساخته شده است و یک سدان با اندازه متوسط دیگر است. این خودرو دارای فضای داخلی مناسب و یک کابین راحت است. علاوه بر گزارشات مصرف کنندگان که قابلیت اعتماد آن را 92 درصد بیشتر از حد متوسط توصیف کرده اند، این خودرو یکی از بهترین ضمانت نامه ها در صنعت خودروسازی را دارا می باشد که 10 ساله و به مسافت 160،000 کیلومتر می باشد.

موتور 185 اسب بخاری، 2?4 لیتری، 4 سیلندر آن به همراه یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته اتوماتیک عرضه می شود. تعداد کیسه های هوای سوناتا، 7 عدد می باشد که شامل کیسه هوا برای زانوی راننده است. تنها با پرداخت مبلغی بیشتر، هیوندای ویژگی های ایمنی اضافی مانند سیستم تعویض خط، تشخیص نقطه کور و هشدار برخورد از جلو را ارائه می دهد. ویژگی های استاندارد آن عبارتند از: ورود بدون کلید بی سیم، صفحه نمایش رنگی 7 اینچی و سیستم صوتی با 6 بلندگو و پورت USB

با در نظر گرفتن تمام این موارد اجاره خودرو سوناتا lf مورد توجه نوجوانان قرار گرفته که می توان گفت این خودرو نیز دارای استانداردهای مناسب در بین رقبای خود می باشد و.

خودرو کیا سول

کیا سول هنوز هم مقرون به صرفه ترین انتخاب است. اگر چه مصرف سوخت به ازای مسافت پیموده شده به اندازه سایر مدل ها در اینجا قابل ملاحظه نیست، اما با این حال پیش نیازهای لازم را تامین می کند. اجازه ندهید اندازه آن شما را فریب دهد. فضای صندوق عقب و صندلی های جلوی آن می تواند به اندازه خودروهای جاداری از قبیل Land Rover و Range Rover Sport فضا ارائه دهد. این مدل دارای یک موتور 1?6 لیتری با قدرت 130 اسب بخار می باشد. از رانندگی با آن به همراه موتور کوچکش لذت ببرید. علاوه بر قابلیت های مورد نیاز، این مدل دارای قابلیت سیستم کنترل فرمان قابل تنظیم است و یک سیستم صوتی دارای 6 بلندگو با رادیو ماهواره ای و پورت USB را نیز دارا می باشد.

خودرو مزدا 3 آی اسپرت

این مدل همچنان نیز یک مدل مقرون به صرفه می باشد. با بهره گیری از مزایای تکنولوژی بهره وری سوخت، مزدا 3 بهترین بهره‌ وری مصرف سوخت به ازای مسافت پیموده شده را در میان این گزینه ها ارائه می دهد. موتور 2 لیتری، 4 سیلندر آن قدرت 155 اسب بخار تولید می کند و 41 مایل به ازای هر گالن را در بزرگراه ها می پیماید. گزارشات مصرف کننده، قابلیت اعتماد 43? بالاتر از میانگین را برای این مدل نشان می دهد که آن را در بالای لیست و پس از تویوتا کمری در رده دوم قرار می دهد.

جدای از مزایای راحتی مورد نیاز ما، مزدا 3 دارای آینه های جانبی تاشو، ورود بدون کلید بی سیم، دکمه استارت، سیستم صوتی یکپارچه مزدا با 6 بلندگو می باشد. نظارت بر نقطه کور و هشدار عبور از راه دور به عنوان گزینه های اضافی در دسترس هستند.

خودرو سوبارو ایمپرزا

این مدل تنها مدل دارای سیستم محرک چهار چرخ در بین گزینه های ارائه شده است. با این حال، تنها 2 گزینه دیگر در این لیست مصرف سوخت بهتری نسبت به این مدل را دارند و تنها کیا سول ارزان تر از آن است. علاوه بر این، گزارشات مصرف کننده، قابلیت اعتماد آن را 53? بالاتر از میانگین توصیف می کند که بالاترین در این لیست می باشد. هنگامی که درباره ارزش صحبت می کنید، سوبارو به ندرت به ذهن شما می آید، اما ایمپرزا حقیقتا یک گزینه ارزشمند است.

این مدل موتور 148 اسب بخاری، 2 لیتری، 4 سیلندر را ارائه می دهد. قابلیت های استاندارد آن شامل کیسه هوا برای زانوی راننده، ورودی بدون کلید از راه دور، دو پریز برق 12 ولتی، سیستم اطلاعاتی Subaru Starlink با صفحه نمایش لمسی و یک پورت USB است.

خودرو تویوتا کمری LE

طبق گزارش مصرف کنندگان، کمری مونتاژ شده در کنتاکی گران ترین و یکی از قابل اطمینان ترین خودروها در این لیست است. اما این موردی نیست که نوجوان شما را تحت تاثیر قرار می دهد بلکه 10 کیسه هوا و قرار دادن این خودرو در صدر رتبه بندی اداره بیمه به لحاظ ایمنی آن را به یک گزینه فوق العاده تبدیل می کند. به سمت پایین لیست از نظر میزان مصرف سوخت به ازای مسافت پیموده شده مشخص، رتبه Camry از یک موتور 178 اسب بخار، 2?5 لیتری، 4 سیلندر متصل به گیربکس اتوماتیک 6 سرعته ناشی می شود.

این کمری قابلیت هایی را ارائه می کند که کمتر بر روی گزینه های دیگر وجود دارد، مانند گرمکن آینه های بغل و کنترلگر های سیستم صوتی و بلوتوث بر روی فرمان. این خودرو همچنین دارای ورودی بدون کلید و بی سیم است. سیستم اطلاعاتی Entune آن شامل یک صفحه نمایش لمسی 6?1 اینچی، 6 بلندگو، پورت USB و Siri Eyes Free می باشد.

خودرو فولکس واگن پاسات

پاسات در ایالت تنسی ساخته شده است که یک سدان متوسط دیگر در این لیست است. قابلیت برجسته آن شامل فضای وسیع برای مسافران، عملکرد مستحکم و ظاهر متمدن در جاده است. با این قیمت پاسات به یک موتور 1?8 لیتری با قدرت 170 اسب بخار و موتور توربو شارژر 4 سیلندر مجهز شده است. این موتور به وسیله یک دنده اتوماتیک 6 سرعته به چرخ های جلو قدرت می دهد.

همانند سایر مدلهای سدان متوسط، پاسات قایلیت هایی را ارائه می دهد که کمتر در مدل های کوچکتر یافت می شود مانند پریز برق 12 ولتی، سیستم کنترل دوگانه آب و هوا، چراغهای اتوماتیک و سیگنال های یکپارچه در آینه های بغل.
صفحه نمایش لمسی رنگی آن کوچکتر از سایر مدل ها است، اما با لمس و ضربه کار می کند و به گوشی های هوشمند نیز متصل می شود. همچنین دارای سیستم سرگرمی با 6 بلندگو و یک پورت USB نیز می باشد.

 

سورنا سیر با داشتن سابقه طولانی در زمینه اجاره ماشین های مدرن و تشریفاتی رویای شما و جوانان را برای داشتن یک ماشین لوکس فراهم آورده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.